Har din virksomhed kommunikationsværdi?
For dine kunder lytter ikke nødvendigvis til dine budskaber.
Næsten alle virksomheder har helt styr på, hvad de laver – men ikke nødvendigvis på, hvordan de skal kommunikere det effektivt i deres markedsføring.
Din virksomhed har måske både en vision og mission, men hvem gør det egentlig en forskel for?
Dine kunder vil hellere vide, hvad du kan tilbyde nu og her i stedet for, hvad din egen virksomheds mere eller mindre definerede målsætninger er.
Sandheden er, at kunderne for det meste er fløjtende ligeglade, når det ikke handler om deres egne behov.
Kommunikationsværdi handler i høj grad om at formidle, hvad din virksomhed er bedst til, hvad I er bedre til end konkurrenterne – og hvad det egentlig er, kunderne vil have fra dig. Jeg hjælper dig med at udfordre, opbygge og definere din markedskommunikation. Det gør jeg bl.a. med min workshop om Kommunikationsværdi.